Harry Potter - Golden Snitch 2 Emma Refvs Kuriosa: En kliande digital fest

torsdag 18 september 2014

En kliande digital fest

Jag har fått en ny bästa vän - jag kallar hen för "Bästis"! Så här ser hen ut:
Jag har även hunnit ha lite fest med Bästis, det var väldigt roligt. Hen berättade massa intressant och jag lyssnade, med lite inflikningar emellanåt, som typ "nej, nu gick det för snabbt - ta om det är du snäll", och det gjorde hen!
Läser Abe Sapien.
Ja alltså, Bästis är av modellen Google Nexus 7 och mitt senaste inköp efter frustrationen och ångesten över att sitta och plugga vid datorn... Jag har sträckläst seriealbum (som ni ser), pluggat mycket mer effektivt och läst e-böcker! Min överfulla bokhylla känner sig glad, jag känner mig glad och min sambo känner sig litet avundsjuk - en så pass bra investering var det!

Jag har även hunnit med min första sittning för min överarmstatuering. Den blir gjord av Lisa på Everlasting & Traditional Tattoo i Örebro, en studio som består av tre härliga brudar med typ bästa servicen! Jag fick gofika, fet salva till tatueringen och varmt bemötande. Jag har även en innestående gratisbiljett till Örebros Tatueringsmässa... Jag kände mig så sjukt bortskämd efter min första sittning!
Läkning pågår.
Andra sittningen är bokad i slutet av Oktober, det ska bli så roligt att få se min lilla tjej i full färg! Trots att det kliar utav bara helvetet och jag får bita mig i knogen för att inte klia... Jag är ju tyvärr av sorten som mer än gärna kliar sönder myggbett till sår som aldrig får läka ostört...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar