Harry Potter - Golden Snitch 2 Emma Refvs Kuriosa: Vinterförberedelser

lördag 23 augusti 2014

Vinterförberedelser

Jag och min sambo beställde nya vinterjackor igår, det är ganska bra priser på det just nu eftersom det inte är säsong! Jag har letat vinterjacka i två år, medan jag har använt en billig jacka som gått sönder och inte värmt särskilt bra heller och min sambo... ...har haft samma vinterjacka sedan han var 14 år!!! Så det var helt enkelt dags! Vi slängde även med ett varsitt par skor i beställningen.
Så här kommer vi att se ut i vinter:
1. Brun jacka från Zalando, 909 kr.
2. Fodrad skinnsko från Zalando, 329 kr.
3. Svart stövel från Zalando, 299 kr.
4. Vinröd jacka från Zalando, 999 kr.

Hoppas att det passar och att vi slipper frysa när det väl är dags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar