Harry Potter - Golden Snitch 2 Emma Refvs Kuriosa: Sommarrea 2014

torsdag 17 juli 2014

Sommarrea 2014

Har gått loss på årets sommarrea. Om man vill fynda kläder, så är nu tiden för att göra det! Sommarrea:orna är enligt mig alltid årets bästa! Vissa ser framemot att fynda på mellandagarna, medan jag blir helt galen på sommaren...
1. Stickad tjocktröja från Nelly.com, 200 kr.
2. Kick flare jeans från Nelly.com, 249 kr.
3. Spetsblus från Nelly.com, 149 kr.
4. Slim fit jeans från Nelly.com, 120 kr.
5. Peace t-shirt från Nelly.com, 124 kr.
6. Lazy Oaf "Weirdo" mössa från Asos, ~ 77 kr.
7. New Look Maxiklänning från Asos, ~ 120 kr.
8. Spetsskor från Ebay, ~ 230 kr.

Jag har egentligen satt förbud för mig själv att köpa mer svart. Större delen av min garderob består av svart och jag försöker tvinga mig ut ur min bekvämlighetszon och prova på fler färger, men jag var bara tvungen att ha maxiklänningen (har på mig den as we speak). Hur bekväm som helst!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar