Harry Potter - Golden Snitch 2 Emma Refvs Kuriosa: Nagelaccessoarer

torsdag 17 juli 2014

Nagelaccessoarer

Jag har naglar som flisar sig och går av och en extremt dålig ovana att riva på nagelbanden, men jag tycker ändå om att pyssla om mina naglar på bästa sätt jag kan! Jag fick nyss hem flera nya nageltatueringar och nagelklistermärken - den lates väg till nagelkonst. Jag älskar det, det är så enkelt att få till roliga figurer, utan att behöva bli expert på att måla detaljrika minibilder!
Jag beställde dessa från Etsy-butiken NailArtFairy. Jag har sedan tidigare även Tinkerbell-nageltatueringar som jag köpt från Ebay.
 När jag först fick hem paketet så satsade jag på lätt rosa naglar med nagellacket Twilight Beauty "Chiffon" och Marie från Aristocats. Det höll bra i en hel vecka, vilket är rekord för mig som inte är särskilt försiktig med mina händer. Har väldigt många ärr bara på handflatorna...
Nu har jag fått klippa ner mina naglar för de blev så flisiga, så jag målade jag dom i min favorit OPI "What Wizardry Is This?" från Oz The Great and Powerful-kollektionen, tillsammans med små monster-klistermärken.
Kul va? Det känns så mycket roligare att bara plocka och hålla på här hemma med lite annorlunda naglar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar