Harry Potter - Golden Snitch 2 Emma Refvs Kuriosa: Nördigt & Roligt till Din Brevlåda

onsdag 21 januari 2015

Nördigt & Roligt till Din Brevlåda

Jag älskar post. Jag kollar brevlådan minst en gång per dag, ibland flera gånger bara för att vara säker att jag inte har missat något. Eh, alltså jag har brevkompisar. Och så brukar jag beställa grejer från internet (IRL-butiker ger mig handsvett, rödmosigt ansikte och lite glansig, bortkommen blick). Det är inte som om jag älskar att få räkningar och reklam...
Hur som helst - i år har jag bestämt mig för att unna mig ännu en anledning till att stalka min brevlåda! En subscribtion box!!! Men vilken?!


Det finns ett helt massivt utbud av galet coola prenumerationslådor - Japanese Snack Box, OyatsuBox, Fandom of the Month, Munchpak, BootyBin, osv osv osv.
De jag står och velar mellan är dock följande (eftersom CollectibleGeeks Fantasy Box verkar vara slutsåld och man måste hela tiden kolla hemsidan inför nästa release - stressigt!!):
- Nerd Block Classic "Comic Con in a Box".
- Nerd Block Horror "The Pop Horror Subscription Box".
- Loot Crate "A Monthly Box of Geek & Gamer Gear".
- GeekFuel "Monthly Mystery Box of Geeky Goodness".
- Kawaii Box "The Cutest Kawaii Subscription Box". (Billigast!)

Jag har kollat flera unboxing videos på youtube, men känner mig ännu inte säker, mest p.g.a. att de flesta av lådorna inte är särskilt genre-inriktade, utan varierar väldigt mycket i sitt geek & gamer utbud, alltifrån film till spel till böcker, nintendo till scifi till populärkulturella internetfenomen. Missförstå mig rätt, jag bedömer ingens nördande mer eller mindre värt, men vissa saker är jag helt enkelt totalt ointresserad av. Jag har exempelvis ingen aning vad jag ska göra med alla spelrefererade grejer! Ge bort, sälja? Då försvinner ibland mer än halva lådan, även om resten är helt jävla episkt, så känns det på någotvis... ovärt. Därför tror jag att jag i slutändan kommer välja mellan Nerd Block Horror och Kawaii Box...

Vad skulle du ha valt?


5 kommentarer:

  1. Jag hade lootcrate i några månader och jag älskar deras t-shirts. Men jag tycker att det kom en del saker som inte var värt pengarna. Så nu är jag lite nyfiken på kawaii lådan.

    SvaraRadera
  2. Dekor till brevlåda med namn, gata, nummer och ingen reklam tack, 199kr. Boxart erbjuder postlådor, dekorer, klistermärken, text till brevlåda, husnummer.

    Brevlåda

    SvaraRadera

  3. KAMPANJ Just nu bjuder vi på dekor till din postlåda, börja med att välja önskad stil på texten, sen skriver du in önskad text i rutan. Önskar du ett speciellt ...


    Postlåda

    SvaraRadera




  4. Dekor till brevlåda med namn, gata, nummer och ingen reklam tack, 199kr. Boxart erbjuder postlådor, dekorer, klistermärken, text till brevlåda, husnummer.

    Brevlåda

    SvaraRadera

  5. Dekor till brevlåda med namn, gata, nummer och ingen reklam tack, 199kr. Boxart erbjuder postlådor, dekorer, klistermärken, text till brevlåda, husnummer.


    Brevlåda

    SvaraRadera